Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
RSSStanowisko: | podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska |
---|---|
Miejsce pracy: | Urząd Gminy Kijewo Królewskie |
Termin składania ofert: | 26.05.2025 do godz. 14:00 |
Miejsce składania ofert: | Urząd Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie (sekretariat) |
Status: | w trakcie rozstrzygania |
Kijewo Królewskie, dn. 14.05.2025 r.
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Urząd Gminy Kijewo Królewskie
ul. Toruńska 2
86 – 253 Kijewo Królewskie
tel. (56) 686-70-56
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie:
podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie średnie lub wyższe, w przypadku wykształcenia średniego - udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej;
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
1) udokumentowany co najmniej roczny staż pracy zawodowej w jednostkach administracji samorządowej, na stanowiskach związanych z ochroną środowiska lub gospodarką komunalną;
2) znajomość przepisów prawnych obowiązujących na wymienionym stanowisku, a w szczególności:
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
- ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej;
3) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania biurowego;
4) prawo jazdy kat. B;
5) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, terminowość, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o ochronie zwierząt, o ochronie przyrody;
2) sporządzanie wniosków o wycinkę drzew i krzewów z terenów będących własnością gminy, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wycinki drzew i krzewów oraz przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie;
3) sprawowanie nadzoru nad pomnikami przyrody, ewidencja zasobów i tworów przyrody oraz przygotowywanie dokumentacji dotyczących nowych nasadzeń;
4) współpraca z Urzędem Marszałkowskim, Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska, Dyrekcją Ochrony Środowiska oraz innymi instytucjami w zakresie korzystania ze środowiska;
5) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku w miejscach publicznych na terenie gminy oraz wokół budynków administrowanych przez Urząd;
6) prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji nakazującej posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania;
7) stała współpraca ze Związkiem Komunalnym Gmin Powiatu Chełmińskiego w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;
8) prowadzenie spraw dotyczących ochrony powietrza atmosferycznego;
9) zapewnienie właściwego stanu bhp, p.poż. i sanitarno-higienicznego w Urzędzie;
10) prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia urządzeń i mienia gminy oraz jednostek podległych;
11) zapewnienie właściwego utrzymania gminnych obiektów sportowych;
12) prowadzenie spraw dotyczących przeglądów budynków, placów zabaw, siłowni zewnętrznych, przeglądów kominiarskich, itp.;
13) prowadzenie ewidencji i przeprowadzanie kontroli zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków;
14) prowadzenie spraw dotyczących usuwania azbestu i folii rolniczych;
15) realizacja zapisów programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy;
16) przygotowywanie zezwoleń na utrzymywanie psów ras uznanych za agresywną oraz decyzji o odebraniu zwierzęcia osobom je utrzymującym;
17) udział w pracach komisji przetargowych;
18) zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej informacji i dokumentów zgodnie z zakresem obowiązków;
19) przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań;
20) przygotowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań;
21) zastępowanie pracownika na stanowisku ds. gospodarki komunalnej i ds. dróg w przypadku jego nieobecności;
22) zastępstwo w punkcie informacyjno-konsultacyjnym „Czyste powietrze”.
Szczegółowe obowiązki określi zakres czynności opracowany przez Wójta Gminy.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
1) Praca biurowa z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych, praca w terenie.
2) Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w urzędzie. Pierwsza umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony z wynagrodzeniem zgodnym z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Kijewo Królewskie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
3) Dodatkowe uciążliwości mogą być związane z użytkowaniem komputera oraz występowaniem czynników stresogennych.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie świadectw pracy – jeśli dotyczy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie/oświadczenie o dotychczasowym zatrudnieniu;
6) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, o które kandydat się ubiega.
List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 26.05.2025 r. do godziny 14:00 (nie decyduje data stempla pocztowego, lecz data wpływu do sekretariatu urzędu) pod adresem:
Urząd Gminy Kijewo Królewskie
ul. Toruńska 2
86-253 Kijewo Królewskie
w zaklejonej kopercie, z podaniem imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska”.
VIII. Informacje dodatkowe:
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, zakwalifikowani do dalszego etapu kandydaci, będą poinformowani telefonicznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.kijewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Kijewie Królewskim, ul. Toruńska 2.
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
1) oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż;
2) oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Brak w/w dokumentów będzie skutkował nie zawarciem umowy o pracę.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny oraz nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Wójt
Arkadiusz Stefaniak
Wytworzył: | Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie |
---|---|
Data wytworzenia: | 14.05.2025 |
Opublikował w BIP: | Dorota Bukowska |
Data opublikowania: | 15.05.2025 18:31 |
Liczba wyświetleń: | 85 |