W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska

RSS
Stanowisko: podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
Miejsce pracy: Urząd Gminy Kijewo Królewskie
Termin składania ofert: 26.05.2025 do godz. 14:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie (sekretariat)
Status: w trakcie rozstrzygania

Kijewo Królewskie, dn. 14.05.2025 r.

Wójt Gminy Kijewo Królewskie 

Urząd Gminy Kijewo Królewskie 
ul. Toruńska 2 
86 – 253 Kijewo Królewskie 
tel. (56) 686-70-56 

Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych 
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)

Wójt Gminy Kijewo Królewskie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie: 

podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska

I. Wymagania niezbędne: 
1) obywatelstwo polskie; 
2) wykształcenie średnie lub wyższe, w przypadku wykształcenia średniego - udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej; 
3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
5) nieposzlakowana opinia; 
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku. 

II. Wymagania dodatkowe: 
1) udokumentowany co najmniej roczny staż pracy zawodowej w jednostkach administracji samorządowej, na stanowiskach związanych z ochroną środowiska lub gospodarką komunalną; 
2) znajomość przepisów prawnych obowiązujących na wymienionym stanowisku, a w szczególności: 
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, 
- ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,     
- ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt,     
- Kodeksu postępowania administracyjnego, 
- instrukcji kancelaryjnej; 
3) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania biurowego; 
4) prawo jazdy kat. B; 
5) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, sumienność, terminowość, systematyczność oraz umiejętność pracy w zespole. 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
1) realizacja zadań wynikających z przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, o ochronie zwierząt, o ochronie przyrody; 
2) sporządzanie wniosków o wycinkę drzew i krzewów z terenów będących własnością gminy, prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie wycinki drzew i krzewów oraz przeprowadzanie wizji lokalnych w terenie; 
3) sprawowanie nadzoru nad pomnikami przyrody, ewidencja zasobów i tworów  przyrody oraz przygotowywanie dokumentacji dotyczących nowych nasadzeń; 
4) współpraca z Urzędem Marszałkowskim, Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska, Dyrekcją Ochrony Środowiska oraz innymi instytucjami w zakresie korzystania ze środowiska; 
5) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku w miejscach publicznych na terenie gminy oraz wokół budynków administrowanych przez Urząd; 
6) prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji nakazującej posiadaczowi odpadów usunięcie odpadów z miejsca nieprzeznaczonego do ich składowania lub magazynowania; 
7) stała współpraca ze Związkiem Komunalnym Gmin Powiatu Chełmińskiego w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi; 
8) prowadzenie spraw dotyczących ochrony powietrza atmosferycznego; 
9) zapewnienie właściwego stanu bhp, p.poż. i sanitarno-higienicznego w Urzędzie; 
10) prowadzenie spraw dotyczących ubezpieczenia urządzeń i mienia gminy oraz jednostek podległych; 
11) zapewnienie właściwego utrzymania gminnych obiektów sportowych;
12) prowadzenie spraw dotyczących przeglądów budynków, placów zabaw, siłowni zewnętrznych, przeglądów kominiarskich, itp.; 
13) prowadzenie ewidencji i przeprowadzanie kontroli zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków; 
14) prowadzenie spraw dotyczących usuwania azbestu i folii rolniczych;
15) realizacja zapisów programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy; 
16) przygotowywanie zezwoleń na utrzymywanie psów ras uznanych za agresywną oraz decyzji o odebraniu zwierzęcia osobom je utrzymującym; 
17) udział w pracach komisji przetargowych;  
18) zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej informacji i dokumentów zgodnie z zakresem obowiązków;
19) przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i wnioski o udostępnienie informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań; 
20) przygotowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań; 
21) zastępowanie pracownika na stanowisku ds. gospodarki komunalnej i ds. dróg w przypadku jego nieobecności;
22) zastępstwo w punkcie informacyjno-konsultacyjnym „Czyste powietrze”.
Szczegółowe obowiązki określi zakres czynności opracowany przez Wójta Gminy. 

IV. Warunki pracy na stanowisku: 
1) Praca biurowa z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych, praca w terenie. 
2) Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w urzędzie. Pierwsza umowa o pracę zawarta zostanie na czas określony z wynagrodzeniem zgodnym z rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych oraz regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Kijewo Królewskie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 
3) Dodatkowe uciążliwości mogą być związane z użytkowaniem komputera oraz występowaniem czynników stresogennych. 

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: 
W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%. 

VI. Wymagane dokumenty: 
1) list motywacyjny;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 
5) kserokopie świadectw pracy – jeśli dotyczy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie/oświadczenie o dotychczasowym zatrudnieniu; 
6) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności; 
7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 
8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, o które kandydat się ubiega. 

List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.

VII. Termin i miejsce składania dokumentów: 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 26.05.2025 r. do godziny 14:00 (nie decyduje data stempla pocztowego, lecz data wpływu do sekretariatu urzędu) pod adresem: 

Urząd Gminy Kijewo Królewskie
ul. Toruńska 2
86-253 Kijewo Królewskie
w zaklejonej kopercie, z podaniem imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz dopiskiem: 
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska”. 

VIII. Informacje dodatkowe: 
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, zakwalifikowani do dalszego etapu kandydaci, będą poinformowani telefonicznie. 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu, nie będą rozpatrywane. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.kijewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Kijewie Królewskim, ul. Toruńska 2.
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
1) oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż;
2) oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Brak w/w dokumentów będzie skutkował nie zawarciem umowy o pracę.

Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny oraz nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata. 

Wójt 
Arkadiusz Stefaniak 

Załączniki:

Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 14.05.2025
Opublikował w BIP: Dorota Bukowska
Data opublikowania: 15.05.2025 18:31
Liczba pobrań: 14
Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 14.05.2025
Opublikował w BIP: Dorota Bukowska
Data opublikowania: 15.05.2025 18:31
Liczba pobrań: 8
Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 14.05.2025
Opublikował w BIP: Dorota Bukowska
Data opublikowania: 15.05.2025 18:31
Liczba pobrań: 6
Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 14.05.2025
Opublikował w BIP: Dorota Bukowska
Data opublikowania: 15.05.2025 18:31
Liczba pobrań: 6
Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 14.05.2025
Opublikował w BIP: Dorota Bukowska
Data opublikowania: 15.05.2025 18:31
Liczba wyświetleń: 85
Drukuj Zapisz do PDF