W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

podinspektor ds. funduszy zewnętrznych i obsługi inwestycji

RSS
Stanowisko: podinspektor ds. funduszy zewnętrznych i obsługi inwestycji
Miejsce pracy: Urząd Gminy Kijewo Królewskie
Termin składania ofert: 27.03.2025 do godz. 14:00
Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie (sekretariat)
Status: rozstrzygnięte (dokonano wyboru)
Wybrani kandydaci: Sandra Pałczyńska,
Uzasadnienie wyboru:

Pani Sandra Pałczyńska spełniła wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze z dnia 13.03.2025 r. Pani Sandra uzyskała najwyższą liczbę punktów. Wykazała się dobrą znajomością zagadnień związanych z funduszami zewnętrznymi, doświadczeniem w pracy na stanowisku urzędniczym, swobodą w komunikacji oraz posiadaniem niezbędnych predyspozycji do pracy na stanowisku podinspektora ds. funduszy zewnętrznych i obsługi inwestycji.

Na podstawie zastosowanych metod i technik naboru w tym analizy dokumentacji aplikacyjnej, kwestionariusza osobowego, wykonanego testu oraz bezpośrednio poprzez rozmowę kwalifikacyjną pozytywnie rozpatrzono w/w kandydaturę.

Wójt Gminy Kijewo Królewskie 

Urząd Gminy Kijewo Królewskie 
ul. Toruńska 2 
86 – 253 Kijewo Królewskie 
tel. (56) 686-70-56

Kijewo Królewskie, dn. 13.03.2025 r.

 

Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych 
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1135)

Wójt Gminy Kijewo Królewskie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie: 

podinspektor ds. funduszy zewnętrznych i obsługi inwestycji

I. Wymagania niezbędne: 

1) obywatelstwo polskie; 
2) wykształcenie średnie lub wyższe; 
3) udokumentowany co najmniej roczny staż pracy zawodowej; 
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
6) nieposzlakowana opinia; 
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku;
8) umiejętność obsługi arkusza kalkulacyjnego, edytora tekstów i innych programów niezbędnych w pracy biurowej. 

II. Wymagania dodatkowe: 

1) doświadczenie zawodowe w zakresie praktycznej znajomości procedur przygotowania i wdrażania projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej i funduszy krajowych;
2) wiedza na temat dostępnych w Polsce funduszy zewnętrznych;
3) doświadczenie w zakresie obsługi inwestycji oraz procedur zamówień publicznych; 
4) preferowane kierunki studiów: związane z rachunkowością, funduszami unijnymi, inwestycjami; 
5) prawo jazdy kat. B; 
6) predyspozycje osobowościowe: odporność na stres, samodzielność, komunikatywność, sumienność, dokładność, terminowość, dyspozycyjność, zaangażowanie. 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) wyszukiwanie funduszy pomocowych z Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych wspomagających finansowanie inwestycji jak również innych przedsięwzięć Gminy;
2) przygotowywanie i występowanie z wnioskami w sprawie pozyskiwania środków pomocowych z Unii Europejskiej oraz z innych źródeł;
3) realizacja i rozliczanie projektów oraz sporządzanie sprawozdań i innych niezbędnych dokumentów z realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, monitorowanie projektów;
4) gromadzenie i archiwizacja dokumentów związanych z rozliczaniem funduszy zewnętrznych oraz obsługą inwestycji; 
5) współpraca z instytucjami zarządzającymi i wdrażającymi programy finansowane z funduszy zewnętrznych; 
6) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi gminy oraz innymi organizacjami mającymi siedzibę na terenie gminy w zakresie pozyskiwania funduszy krajowych i unijnych;
7) realizacja zadań związanych z organizacją i udzielaniem zamówień publicznych w trybach i formie określonej w ustawie – prawo zamówień publicznych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów;
8) prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji obiektów infrastrukturalnych wraz z przygotowaniem umów i inną niezbędną dokumentacją;
9) wykonywanie innych poleceń przełożonego.
Szczegółowe obowiązki określi zakres czynności opracowany przez Wójta Gminy. 

IV. Warunki pracy na stanowisku: 

1) Praca biurowa z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych. 
2) Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w urzędzie. 
3) Stanowisko pracy na parterze budynku (winda). 
4) Dodatkowe uciążliwości mogą być związane z użytkowaniem komputera oraz występowaniem czynników stresogennych. 

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: 

W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%. 

VI. Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 
5) kserokopie świadectw pracy – jeśli dotyczy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie/oświadczenie o dotychczasowym zatrudnieniu; 
6) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności; 
7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, o które kandydat się ubiega.

List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.

VII. Termin i miejsce składania dokumentów: 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 27.03.2025 r. do godziny 14:00 (nie decyduje data stempla pocztowego, lecz data wpływu do sekretariatu urzędu) pod adresem: 

Urząd Gminy Kijewo Królewskie
ul. Toruńska 2
86-253 Kijewo Królewskie
w zaklejonej kopercie, z podaniem imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz dopiskiem: 
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. funduszy zewnętrznych i obsługi inwestycji”. 

VIII. Informacje dodatkowe: 

O terminie przeprowadzenia testu a następnie rozmowy kwalifikacyjnej, zakwalifikowani do dalszego etapu kandydaci, będą poinformowani telefonicznie. 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu, nie będą rozpatrywane. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.kijewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Kijewie Królewskim, ul. Toruńska 2.
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
1) oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż;
2) oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Brak w/w dokumentów będzie skutkował nie zawarciem umowy o pracę.

Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny oraz nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata. 

Załączniki:

Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 13.03.2025
Opublikował w BIP: Piotr Cichy
Data opublikowania: 14.03.2025 12:38
Liczba pobrań: 22
Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 13.03.2025
Opublikował w BIP: Piotr Cichy
Data opublikowania: 14.03.2025 12:38
Liczba pobrań: 14
Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 13.03.2025
Opublikował w BIP: Piotr Cichy
Data opublikowania: 14.03.2025 12:38
Liczba pobrań: 18
Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 13.03.2025
Opublikował w BIP: Piotr Cichy
Data opublikowania: 14.03.2025 12:38
Liczba pobrań: 14
Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 15.04.2025
Opublikował w BIP: Piotr Cichy
Data opublikowania: 15.04.2025 14:05
Liczba pobrań: 10
Wytworzył: Arkadiusz Stefaniak - Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Data wytworzenia: 13.03.2025
Opublikował w BIP: Piotr Cichy
Data opublikowania: 14.03.2025 12:38
Ostatnio zaktualizował: Piotr Cichy
Data ostatniej aktualizacji: 15.04.2025 14:05
Liczba wyświetleń: 537
Drukuj Zapisz do PDF
wersje