Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznych Gminy Kijewo Królewskie
Urząd Gminy Kijewo Królewskie
zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej
stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony
internetowej Biulety Informacji Publicznych Gminy Kijewo Królewskie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Serwis zawiera dokumenty PDF, które powstały na podstawie źle przygotowanych dokumentów word (nie ma w nich dobrze zaznaczonej logicznej struktury) - lub są skanami dokumentów. W miarę możliwości będziemy to poprawiać, oraz dokładać starań by nowe dokumenty przygotowywane były poprawnie,
- Pliki PDF, DOC itp. - redaktorzy starają się ograniczyć do minimum korzystanie z takich plików i osadzać teksty bezpośrednio w serwisie. Odrębną kwestią jest poprawne formatowanie plików tak, by były one dostępne (np. powinny posiadać strukturę znaczników, czyli tagowanie).
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklaracja została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Piotr Cichy - koordynator ds. dostępności cyfrowej, Dorota Bukowska - koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej, Michał Melerski - koordynator ds. dostępności architektonicznej.
- E-mail: urzadgminy@kijewo.pl
- Telefon: 56 686-70-56
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wójt Gminy Kijewo Królewskie
- Adres: Urząd Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie
- E-mail: urzadgminy@kijewo.pl
- Telefon: 56 686-70-56
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Urząd Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie
Budynek dwukondygnacyjny (parter i I piętro).
Do budynku prowadzi jedno wejście (główne) od ul. Toruńskiej, przy wejściu zlokalizowany jest podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wewnątrz budynku naprzeciwko wejścia znajduje się klatka schodowa. W budynku brak jest windy i podnośników przyschodowych przystosowanych do transportu osób niepełnosprawnych.
Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. Istnieje możliwość umówienia się w czasie rzeczywistym z każdym pracownikiem urzędu w wydzielonym stanowisku na korytarzu przy wejściu do budynku.
W budynku brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Przed budynkiem nie ma wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Informacje dodatkowe
Inne informacje i oświadczenia
Urząd Gminy Kijewo Królewskie umożliwia skorzystanie z tłumacza migowego. Potrzebę skorzystania z takiej pomocy należy zgłosić na trzy dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie.
W celu zapewnienia prawidłowej obsługi interesantów ze szczególnymi potrzebami stopniowo planujemy kolejne usprawnienia.
Raporty do pobrania:
metryczka
Wytworzył: Piotr Cichy (22 września 2020)
Opublikował: Piotr Cichy (22 września 2020, 13:19:45)
Ostatnia zmiana: Piotr Cichy (31 marca 2021, 19:32:47)
Zmieniono: Dodanie raportu o stanie zapewnia dostępności podmiotu publicznego za 2020 r.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3261