Strona główna > Przetargi > Unieważnione > 2014 |
zamówienie na: |
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w centrum wsi Kijewo Królewskie |
zamawiający: | Gmina Kijewo Królewskie |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | RGK.271.3.2014 |
wartość: | poniżej progów unijnych |
termin składania ofert: | 9 czerwca 2014 10:00 |
przyczyna unieważnienia: | Zgonie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, który Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W przedmiotowym postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego wartość oferty z najniższą o ceną wyniosła 293.435,47 zł brutto, natomiast Zamawiający na sfinansowanie zadania zamierzał przeznaczyć kwotę 268.000,00 zł brutto. W związku z tym, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, postanowiono unieważnić postępowanie. |
Kijewo Królewskie, 23.05.2014
RGK.271.3.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kijewo Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2,
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kijewo Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2,
86-253 Kijewo
Królewskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6867056, faks 56 6867056.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kijewo.pl;
www.kijewo.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w centrum wsi Kijewo Królewskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie terenu w centrum wsi Kijewo Królewskie w zakres którego wchodzi:
- utwardzenie
parkingu i zjazdu kostką betonową gr. 8cm, na podbudowie tłuczniowej,
- utwardzenie
alejek spacerowych kostką granitową i betonową gr. 6cm na podbudowie piaskowej,
- wykonanie i montaż fontanny w niecce żelbetowej wraz z infrastrukturą,
-
montaż urządzeń siłowni zewnętrznej w ilości 8szt.,
- montaż urządzeń
towarzyszących - ławek parkowych, koszy na śmieci oraz tablic informacyjnych,
-
zagospodarowanie terenu zielenią urządzoną poprzez wykonanie trawników,
wykonanie nasadzeń drzew i krzewów
- montaż lamp parkowych wraz z zasilaniem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium.
Kwota wadium
wynosi 5000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art.45
ust 6 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na
rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Brodnica, Oddział Chełmno Nr 34 9484 1163
2726 0751 0636 0033 Uwaga: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania
ofert. Za termin wpłaty wadium uznaje się termin wpływu na rachunek
Zamawiającego.
2. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty lub
unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana.
3. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca na wezwanie o którym
mowa w art.26 ust.3 nie uzupełnił brakujących dokumentów ,oświadczeń lub
pełnomocnictw chyba ,że udowodni, że wynikało to z przyczyn nie leżących po
jego stronie.
4. Zamawiający zatrzymuje wadium wykonawcy, którego oferta
została wybrana, jeżeli:
1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w
umowie,
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy do
dnia podpisania umowy,
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
- Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje, iż wykonał (zrealizował i zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zadania, polegające na: zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych lub terenów sportowych lub terenów zieleni urządzonej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, tj. minimum: kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno-budowlanym.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz ofertowy,
2) podpisany przedmiar robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
1) gdy
konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze
zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany
wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w
związku z:
a) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych
warunków klimatycznych lub,
b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów
Kodeksu cywilnego lub,
c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub,
d) wstrzymaniem
prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez
Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kijewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2014 godzina
10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Kijewo Królewskie ul. Toruńska 2,
86-253 Kijewo Królewskie, pok. nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w biuletynie UZP pod numerem: 175988 - 2014; data zamieszczenia: 24.05.2014
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
pobierz (44kB)
Dokumenty:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ (załącznik nr 1, 2, 2/1, 3, 7, 8, 9, 10)
pobierz (165kB)
- Wzór umowy (załącznik nr 4)
pobierz (81kB)
- Przedmiar robót (załącznik nr 5):
- część I: roboty budowlane i zagospodarowania zieleni
pobierz (85kB)
- część II: oświetlenie terenu
pobierz (32kB)
- Elementy dokumentacji projektowej
pobierz (2721kB)
metryczka
Opublikował: Michał Melerski (24 maja 2014, 16:42:44)
Ostatnia zmiana: Michał Melerski (10 czerwca 2014, 11:09:30)
Zmieniono: dodanie zawiadomienia o unieważnieniu postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1742