zamówienie na:

Budowa oczyszczalni przydomowych w ramach Programu przydomowych oczyszczalni w Gminie Kijewo Królewskie - etap I

zamawiający: Gmina Kijewo Królewskie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: RGK.271.2.2014
wartość: poniżej progów unijnych
termin składania ofert: 9 września 2014  10:00
przyczyna unieważnienia: Uzasadnienie prawne: Art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zadania pod nazwą „Budowa oczyszczalni przydomowych w ramach Programu przydomowych oczyszczalni w Gminie Kijewo Królewskie - etap I.” kwotę w wysokości 1 544.516,76 zł brutto. Cena oferty najkorzystniejszej – najniższej, wynosi 1 674.448,73 zł brutto. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.  




Kijewo Królewskie, dn. 13.05.2014 r.
RGK.271.2.2014



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kijewo Królewskie Wójt Gminy Kijewo Królewskie , ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6867056, faks 56 6867056.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.kijewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oczyszczalni przydomowych w ramach Programu przydomowych oczyszczalni w Gminie Kijewo Królewskie - etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: budowę 108 szt. indywidualnych oczyszczalni przydomowych o wydajności do 5m3/dobę spełniające wytyczne normy PN EN 12566-3 na terenie Gminy Kijewo Królewskie. Roboty ziemne: przyjęto roboty ziemne w gruncie kategorii II, III, IV z występowaniem wody gruntowej, nadmiar urobku wywieziony poza teren budowy, - Posadowienie bioreaktorów oczyszczalni na podkładzie betonowym, - Posadowienie zbiorników pompowni ścieków surowych na poziomie na podkładzie betonowym, - Posadowienie zbiorników pompowni ścieków oczyszczonych na podkładzie betonowym, Każdy zbiornik/pompowni, bioreaktora, osadnika/obetonowany na całej jego wysokości - Osadniki gnilne - zastosowano osadniki z częściowym podziałem na komory z filtrem doczyszczającym na wylocie, dwu włazowe zbudowane metodą rozdmuchu z polietylenu - Bioreaktory oczyszczalni - zastosowano bioreaktory pracujące w technologii złoża zanurzonego wspomaganego osadem czynnym. Wielkość dobrana do liczby mieszkańców w każdym gospodarstwie indywidualnym - zbiorniki pompowni ścieków surowych/oczyszczonych - monolityczne, - pompy ścieku surowego - w obudowie stalowej, - pompy ścieku oczyszczonego - w obudowie stalowej - rury PVC o średnicy D=110mm lub D=160mm kielichowych z uszczelnieniem gumowym oraz kształtek do sieci kanalizacyjnej z PVC klasy jak rury, - ruryPE-63mm/PE-50mm/oraz PE-32mm/PN-10 SDR-21 w zwojach załączonych kształtkami samozaciskowymi, - wykonanie studni chłonnej przyjęto konstrukcje wykonania z kręgów betonowych lub z polietylenu o średnicy 1000 mm i wysokości 2000 mm, wypełnionej w warstwie dolnej kamieniem płukanym o granulacji 16-32mm oraz żwirem płukanym. Studnia posiada otwory o fi=20mm, umieszczone równomiernie. Wypełnienie wykopu wokół studni chłonnej zaplanowano z kamienia płukanego o granulacji 16-32mm, dolna warstwa studni chłonnej (około 50 cm wysokości) wykonana ze żwiru. - przewód elektryczny YKYżo 3x1,5mm w otulinie gumowej - ziemny. Szczegółowy opis zawarto w projekcie budowlanym, szczegółowych specyfikacjach technicznych, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Wymaga się, aby oferta zabezpieczona była pełnym raportem z badań PBOŚ, zgodnym z normą PN-EN 12566-3+A1:2009, wystawionym przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską. Do ofert należy dołączyć Deklarację Właściwości Użytkowych CE wystawioną przez producenta na podstawie dokonanych badań przez jednostkę notyfikowaną sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. Unii Europejskiej z dnia 4 kwietnia 2011 r. L 88/5) i obowiązującymi przepisami krajowymi oraz raport z badań i ustalenia typu wyrobu na podstawie badań typu, obliczeń typu wykonanych przez notyfikowane laboratorium badawcze. Raport musi obejmować wszystkie badania jakie obejmuje norma PN EN 12566-3 (efektywność oczyszczania, wytrzymałość konstrukcji, wodoszczelność, trwałość). Dodatkowo w celu potwierdzenia przez producenta wysokich standardów produkcji należy dołączyć do oferty Certyfikat DIN EN ISO 9001:2009 oraz spełniać wymogi standardów zarządzania środowiskowego potwierdzone certyfikatem ISO 14001:2004. Należy wykonać powykonawczą inwentaryzacja geodezyjną. Wykonawca udzieli gwarancja na wykonane oczyszczalnie co najmniej 5 lat. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzenia szkolenia (instruktażu) dla użytkowników przydomowych oczyszczalni ścieków w zakresie jej użytkowania. Po zakończeniu budowy Wykonawca przekaże każdemu użytkownikowi kserokopię kompletu dokumentów dotyczących zasad eksploatacji oczyszczalni. Protokoły potwierdzające przekazanie kserokopii użytkownikom wraz z oryginałami dokumentów zostaną dostarczone przez Wykonawcę do Zamawiającego. Podane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz w specyfikacji technicznej nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) w odniesieniu do materiałów, urządzeń i technologii mają jedynie charakter przykładowy i pomocniczy. Oznaczają jedynie minimalny standard i minimalne parametry jakościowe oczekiwanie przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, jeżeli zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Parametry równoważności: Dopuszcza się oczyszczalnie ścieków posiadające zgodność z normą PN-EN 12566-3 potwierdzone pełnym raportem z badań zgodnym z normą PN-EN 12566-3, wystawionym przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską oraz minimalne warunki wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Ciężar udowodnienia, że materiał lub urządzenie jest równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Pożądane jest, aby Wykonawca dokonał oględzin miejsca robót oraz uzyskał wszelkie informacje pomocne przy przygotowaniu oferty i zawarciu umowy na realizację w/w zadania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9, 45.11.12.00-0, 45.23.24.10-9, 45.23.24.23-3, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 20 000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art.45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Brodnica, Oddział Chełmno Nr 34 9484 1163 2726 0751 0636 0033 Uwaga: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wpłaty wadium uznaje się termin wpływu na rachunek Zamawiającego. Wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli wykonawca na wezwanie o którym mowa w art.26 ust.3 nie uzupełnił brakujących dokumentów ,oświadczeń lub pełnomocnictw chyba ,że udowodni, że wynikało to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wykonawcy ,którego oferta została wybrana, jeżeli: 1/ odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w umowie, 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy do dnia podpisania umowy, 3/ zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi i udokumentuje, iż wykonał (zrealizował i zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zadania, polegające na budowie 80 szt przydomowych oczyszczalni ścieków z osadnikiem gnilnym i złożem biologicznym - każde zadanie.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod-kan oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1 500 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Raporty z badań wykonywanych zgodnie PN - EN 12566-3+A1:2009 w zakresie: - wodoszczelności dla wszystkich oferowanych oczyszczalnie; - wytrzymałości konstrukcyjnej dla oferowanych oczyszczalni; - efektywności oczyszczania dla parametrów: BZT5, CHZT, zawiesina; - trwałość materiału (badanie materiału) Raporty, wystawione przez laboratorium notyfikowane przez Komisję Europejską muszą potwierdzać wykonanie badań wstępnych zgodnie z normą PN-EN12566-3+A1:2009. Do ofert należy dołączyć Deklarację Właściwości Użytkowych CE wystawioną przez producenta na podstawie dokonanych badań przez jednostkę notyfikowaną sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającym zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. U. Unii Europejskiej z dnia 4 kwietnia 2011 r. L 88/5) i obowiązującymi przepisami krajowymi oraz raport z badań i ustalenia typu wyrobu na podstawie badań typu, obliczeń typu wykonanych przez notyfikowane laboratorium badawcze. Wymagane specyfikacją dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub, b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub, c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub, d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Wystąpienie siły wyższej 1. Strony ustalają, iż w przypadku wystąpienia przerwy w wykonywaniu robót spowodowanej siłą wyższą, o zaistniałych okolicznościach Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego najpóźniej, w dniu przerwania robót w formie pisemnej niezależnie od odpowiedniego wpisu w Dzienniku budowy. Taki sam tryb dotyczy wznowienia robót. 2. Zamawiający może podważyć zasadność przerwania robót w przypadku gdy przerwa nie ma związku z okolicznościami wynikającymi z siły wyższej. 3. Niezachowanie w/w procedury powoduje u Wykonawcy utratę możliwości powoływania się na wystąpienie siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kijewo.pl; www.bip.kijewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kijewo Królewskie ul. Toruńska 2 86-253 Kijewo Królewskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kijewo Królewskie ul. Toruńska 2 86-253 Kijewo Królewskie pok. nr 11 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Złożenie wniosku o dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich w 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w biuletynie UZP pod numerem 159766 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014 r.


Wójt Gminy Kijewo Królewskie


Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania pobierz (315kB) jpg

- Odpowiedzi na pytania 08.09.2014 r. pobierz (300kB) jpg


Zmiana terminu składania ofert
- zmiana treści ogłoszenia pobierz (232kB) jpg

- pytania i odpowiedzi (02.09.2014r.) pobierz (2432kB) pdf
- pismo wyjaśniające do aneksu kosztorysu pobierz (132kB) jpg
- aneks do kosztorysu pobierz (2570kB) plik


- Pytania i odpowiedzi (22.08.2014r.) pobierz (682kB) pdf

22.08.2014r. - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT ORAZ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

zmiana treści specyfikacji pobierz (61kB) word
zmiana treści ogłoszenia pobierz (239kB) jpg
pismo wyjaśniające do dokumentacji technicznej pobierz (147kB) jpg


18.07.2014r. - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
- pobierz (203kB) jpg

03.07.2014r - ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT, PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ TERMINU WYKONANIA ZADANIA

zmiana treści specyfikacji pobierz (62kB) word
zmiana treści ogłoszenia pobierz (237kB) jpg
pismo wyjaśniające do dokumentacji technicznej pobierz (140kB) jpg
zmiana zał. nr 4 wzór umowy pobierz (130kB) word


ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT ORAZ TREŚCI OGŁOSZENIA

pobierz (17kB) word
SIWZ (62kB) word

Dokumenty:- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia SIWZ (załącznik nr 1, 2, 2/1, 3, 7, 8, 9, 10) pobierz (257kB) word
- Wzór umowy pobierz (134kB) word - Kosztorys ofertowy pobierz (2146kB) zip - Elementy dokumentacji projektowej i przedmiar robót
plik 1: pobierz (10240kB) zip
plik 2: pobierz (10240kB) plik
plik 3: pobierz (10240kB) plik
plik 4: pobierz (10240kB) plik
plik 5: pobierz (10240kB) plik
plik 6: pobierz (10240kB) plik
plik 7: pobierz (10240kB) plik
plik 8: pobierz (10240kB) plik
plik 9: pobierz (10240kB) plik
plik 10: pobierz (10240kB) plik
plik 11: pobierz (10240kB) plik
plik 12: pobierz (10240kB) plik
plik 13: pobierz (10240kB) plik
plik 14: pobierz (9650kB) plik

W celu otwarcia dokumentów Elementy dokumentacji projektowej i przedmiar robót należy pobrać wszystkie pliki, a następnie zaznaczyć pierwszy i wypakować za pomocą darmowego programu 7-zip.

- Pytania i odpowiedzi (20.06.2014 r.) - pobierz (1325kB) pdf

metryczka


Opublikował: Piotr Cichy (13 maja 2014, 10:06:42)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Klimkiewicz (9 września 2014, 13:36:38)
Zmieniono: unieważnienie postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 8905