16.02.2023 r. - ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Kijewie Królewskim

Kijewo Królewskie, dn. 16.02.2023 r.

Urząd Gminy Kijewo Królewskie
ul. Toruńska 2 
86 – 253 Kijewo Królewskie 
tel./fax (56) 686-70-56 

Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych 
(Dz. U. z 2022 r. poz. 530) 

Wójt Gminy Kijewo Królewskie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie: 

Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Kijewie Królewskim 

I. Wymagania niezbędne: 
1) obywatelstwo polskie; 
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 
4) nieposzlakowana opinia; 
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku; 
6) posiadanie: 
  a) dyplomu ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych, potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub, 
  b) dyplomu potwierdzającego ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą, o którym mowa w art. 326 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. z 2022 r. poz. 574, z późn. zm.), albo uznanego za równoważny polskiemu dyplomowi potwierdzającemu uzyskanie tytułu zawodowego magistra zgodnie z art. 327 ust. 1 tej ustawy lub, 
  c) dyplomu potwierdzającego uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji; 
7) posiadanie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi;
8) dobra znajomość przepisów w zakresie, m.in.: Prawa o aktach stanu cywilnego, Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o ewidencji ludności, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zmianie imienia i nazwiska, ustawy o opłacie skarbowej, ustawy o dowodach osobistych, Kodeksu wyborczego, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych; 
9) dobra znajomość obsługi komputera. 

II. Wymagania dodatkowe: 
1) umiejętność pracy w systemie „ŹRÓDŁO” służącym do obsługi Systemu Rejestrów Państwowych oraz w systemach informatycznych z zakresu ewidencji ludności; 
2) posiadanie prawa jazdy kat. B; 
3) predyspozycje osobowościowe: sumienność, dokładność, terminowość, samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność, zaangażowanie, odporność na stres; 
4) doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego i Urzędzie Stanu Cywilnego. 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 
1. W zakresie spraw stanu cywilnego, m.in.: 
1) rejestracja urodzeń, małżeństw oraz zgonów; 
2) wydawanie decyzji w sprawach zmiany imion i nazwisk; 
3) wydawanie zezwolenia na skrócenie terminu oczekiwania na zawarcie małżeństwa; 
4) dokonywanie czynności związanych ze sprostowaniem, uzupełnianiem i unieważnianiem aktów stanu cywilnego; 
5) wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego; 
6) wpisywanie zagranicznych aktów do Rejestru Stanu Cywilnego; 
7) przyjmowanie oświadczeń: o uznaniu ojcostwa, o powrocie małżonka rozwiedzionego do poprzedniego nazwiska, o zmianie imienia dziecka wpisanego do aktu urodzenia, w sprawie nazwiska dziecka; 
8) kompletowanie akt zbiorowych do akt stanu cywilnego: urodzeń, małżeństw, zgonów; 
9) przyjmowanie zapewnień do zawarcia związku małżeńskiego; 
10) przenoszenie do elektronicznego rejestru stanu cywilnego aktów z ksiąg papierowych; 
11) sporządzanie przypisków i wzmianek w aktach stanu cywilnego; 
12) organizowanie  uroczystej formy zawarcia małżeństwa; 
13) organizowanie uroczystości jubileuszowych długoletniego pożycia małżeńskiego; 
14) bieżąca aktualizacja i usuwanie niezgodności w Rejestrze Stanu Cywilnego; 
15) prowadzenie archiwum akt stanu cywilnego. 
2. W zakresie ewidencji ludności i dowodów osobistych, m.in.: 
1) prowadzenie ewidencji ludności; 
2) obsługa programów informatycznych i poczty elektronicznej; 
3) przyjmowanie zgłoszeń i dokonywanie zameldowania i wymeldowania osób; 
4) sporządzanie wykazów dzieci i młodzieży podlegającej obowiązkowi szkolnemu i obowiązkowi nauki; 
5) sporządzanie wykazów do rejestracji wojskowej; 
6) udostępnianie danych z rejestru PESEL oraz RDO zgodnie z obowiązującymi przepisami; 
7) usuwanie niezgodności w rejestrze PESEL i RDO; 
8) prowadzenie rejestru wyborców; 
9) wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych. 
3. Realizowanie zadań związanych z wyborami i referendami. 
4. Prowadzenie spraw dotyczących dofinansowania pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych. 
Szczegółowe obowiązki określi zakres czynności opracowany przez Wójta Gminy. 

IV. Warunki pracy na stanowisku: 
1) Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w urzędzie. 
2) Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Gminy Kijewo Królewskie, ul. Toruńska 2, I piętro. 
3) Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy. 
4) Obsługa urządzeń biurowych. 
5) Praca zarówno samodzielna, jak i wymagająca współpracy z pracownikami Urzędu. 
6) Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klientów. 
7) Praca pod presją czasu. 

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: 
W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%. 

VI. Wymagane dokumenty: 
1) list motywacyjny; 
2) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 
3) wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 
5) kserokopie świadectw pracy – jeśli dotyczy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie / oświadczenie o dotychczasowym zatrudnieniu, potwierdzające wymagany staż pracy; 
6) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych; 
7) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii; 
8) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, o które kandydat się ubiega; 
9) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 

List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy własnoręcznie podpisać. 

VII. Termin i miejsce składania dokumentów: 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 27 lutego 2023 r. do godziny 14:00 (nie decyduje data stempla pocztowego lecz data wpływu do sekretariatu urzędu) pod adresem: 

Urząd Gminy Kijewo Królewskie 
ul. Toruńska 2 
86-253 Kijewo Królewskie 

w zaklejonych kopertach, z podaniem imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz dopiskiem: 

„Nabór na wolne stanowisko - Zastępca Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Kijewie Królewskim”. 

VIII. Informacje dodatkowe: 
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, zakwalifikowani do dalszego etapu kandydaci, będą poinformowani telefonicznie. 
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu, nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: bip.kijewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Kijewie Królewskim, ul. Toruńska 2.  
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
1) oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż; 
2) oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie. 
Brak w/w dokumentów będzie skutkował nie zawarciem umowy o pracę. 

Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny oraz nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata. 

Wójt Gminy 
Arkadiusz Stefaniak 
pobierz ogłoszenie o naborze z dnia 16.02.2023r. (560kB) pdf
pobierz kwestionariusz osobowy (174kB) pdf
pobierz kwestionariusz osobowy (30kB) word
pobierz klauzulę informacyjną (398kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Wójt Gminy Kijewo Królewskie (16 lutego 2023)
Opublikował: Dorota Bukowska (16 lutego 2023, 18:29:45)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 933