09.12.2022 r. - ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. organizacyjnych i ds. kadr
Urząd Gminy Kijewo Królewskie
ul. Toruńska 2
86 – 253 Kijewo Królewskie
tel./fax (56) 686-70-56
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie:
podinspektor ds. organizacyjnych i ds. kadr
I. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie;
2) wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane w zakresie prawa pracy, administracji);
3) udokumentowany co najmniej 3-letni staż pracy zawodowej;
4) znajomość zasad prowadzenia dokumentacji kadrowej;
5) biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość oprogramowania biurowego;
6) umiejętność samodzielnego redagowania pism urzędowych oraz interpretowania przepisów prawa;
7) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
8) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) nieposzlakowana opinia;
10) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów prawnych obowiązujących na wymienionym stanowisku, a w szczególności:
a. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,
b. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
c. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
d. ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi,
e. Statutu Gminy Kijewo Królewskie;
2) umiejętność planowania i organizacji pracy;
3) umiejętność pracy w zespole;
4) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
5) rzetelność, obowiązkowość, systematyczność, dyspozycyjność, terminowość i skrupulatność;
8) wysoka kultura osobista.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Obsługa sekretariatu wójta gminy:
1. Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
2. Obsługa poczty elektronicznej urzędu.
3. Obsługa centrali telefonicznej i innych urządzeń biurowych.
4. Przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi, wnioski i petycje.
5. Prowadzenie rejestrów (m.in. skarg, wniosków i petycji, delegacji służbowych, faktur wpływających do urzędu, wydanych zarządzeń wójta gminy, pełnomocnictw i upoważnień wydanych przez wójta gminy, instytucji kultury).
6. Przygotowywanie pomieszczeń i obsługa spotkań.
7. Protokołowanie spotkań i zebrań.
8. Prenumerata czasopism.
9. Zamawianie i zakup materiałów biurowych oraz środków czystości.
10. Prowadzenie gospodarki drukami, formularzami i art. biurowymi.
11. Zamieszczanie pism, informacji, komunikatów, plakatów, itp. na tablicy ogłoszeń urzędu oraz informacji i dokumentów w Biuletynie Informacji Publicznej.
2) Prowadzenie kadr:
1. Kompleksowe prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników urzędu gminy.
2. Przygotowywanie umów o pracę i umów zleceń do akceptacji pracodawcy.
3. Prowadzenie ewidencji związanej z dodatkami za wysługę lat i nagrodami jubileuszowymi.
4. Prowadzenie dokumentacji obecności pracowników w pracy oraz zwolnień od pracy - listy obecności.
5. Ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (plany urlopowe, wnioski urlopowe).
6. Rozliczanie czasu pracy.
7. Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie oraz kontrola ważności badań lekarskich pracowników.
8. Prowadzenie dokumentacji związanej z rozwiązaniem umowy o pracę, w tym sporządzanie i wydawanie pracownikowi świadectwa pracy.
9. Prowadzenie ewidencji szkoleń pracowniczych i zgłaszanie na szkolenia.
10. Udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury.
11. Współpraca z firmą zewnętrzną realizującą usługi w zakresie bhp.
12. Sporządzanie sprawozdań dot. zatrudnienia i czasu pracy pracowników.
3) Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy z dnia 26 października 1982r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, w tym przyjmowanie od przedsiębiorców oświadczeń o wartości sprzedaży napojów alkoholowych w roku poprzednim i współpraca z Gminną Komisją Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w Kijewie Królewskim.
4) Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży oraz robót publicznych i prac interwencyjnych (m.in. przygotowywanie wniosków, prowadzenie dokumentacji).
5) Prowadzenie spraw dotyczących organizacji praktyk szkolnych i studenckich.
6) Współpraca z sołtysami wsi oraz rozliczanie wydatków dokonanych przez sołectwa.
7) Obsługa biura Rady Gminy Kijewo Królewskie, komisji i sesji w przypadku nieobecności pracownika, któremu przypisano te zadania w zakresie obowiązków.
Szczegółowe obowiązki określi zakres czynności opracowany przez Wójta Gminy.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych. Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w urzędzie. Stanowisko pracy na I piętrze budynku. Bezpośredni kontakt z interesantami oraz instytucjami. Dodatkowe uciążliwości mogą być związane z użytkowaniem komputera oraz występowaniem czynników stresogennych.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny;
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie świadectw pracy – jeśli dotyczy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie/oświadczenie o dotychczasowym zatrudnieniu;
6) inne dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności;
7) oświadczenie kandydata o pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, o które kandydat się ubiega.
List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 21 grudnia 2022 r. do godziny 14:00 (nie decyduje data stempla pocztowego lecz data wpływu do sekretariatu urzędu) pod adresem:
Urząd Gminy Kijewo Królewskie
ul. Toruńska 2
86-253 Kijewo Królewskie
w zaklejonych kopertach, z podaniem imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. organizacyjnych i ds. kadr”.
VIII. Informacje dodatkowe:
O terminie przeprowadzenia testu a następnie rozmowy kwalifikacyjnej, zakwalifikowani do dalszego etapu kandydaci, będą poinformowani telefonicznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: bip.kijewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy
w Kijewie Królewskim, ul. Toruńska 2.
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
1) oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż;
2) oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Brak w/w dokumentów będzie skutkował nie zawarciem umowy o pracę.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny oraz nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Kijewo Królewskie, dn. 09.12.2022 r.
Wójt Gminy
Arkadiusz Stefaniak
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy Kijewo Królewskie (9 grudnia 2022)
Opublikował: Dorota Bukowska (9 grudnia 2022, 21:27:07)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1362