10.03.2022 r. - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
Urząd Gminy Kijewo Królewskieul. Toruńska 2
86 – 253 Kijewo Królewskie
tel./fax (56) 686-70-56
Kijewo Królewskie, dn. 10.03.2022 r.
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530)
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie:
podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Kijewo Królewskie:
podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska
I. Wymagania niezbędne:
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) wykształcenie wyższe (preferowane wyższe techniczne: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, transport lub pokrewne);
4) prawo jazdy kat. B;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) nieposzlakowana opinia;
7) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
2) znajomość przepisów prawnych obowiązujących na wymienionym stanowisku, a w szczególności:
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
- ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
- Prawa Zamówień Publicznych,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej;
3) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania biurowego;
4) odpowiedzialność, systematyczność, terminowość, dokładność, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
2) sprawowanie nadzoru nad pomnikami przyrody, przygotowywanie dokumentacji i przeprowadzanie nowych nasadzeń, utrzymanie oraz pielęgnacja drzewostanu gminnego;
3) współpraca z Urzędem Marszałkowskim, Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska, Generalną Dyrekcją Ochrony Środowiska oraz innymi instytucjami w zakresie korzystania ze środowiska;
4) udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
5) prowadzenie publicznie dostępnych wykazów o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie;
6) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku w miejscach publicznych na terenie gminy oraz wokół budynków administrowanych przez Urząd;
7) stała współpraca ze Związkiem Komunalnym Gmin Powiatu Chełmińskiego;
8) kierowanie i organizowanie pracy pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych:
- ustalanie zadań do wykonania, dokonywanie podziału pracy oraz nadzór nad jej terminowym i należytym wykonaniem,
- zapewnienie pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków wykonywania prac,
- czuwanie nad przestrzeganiem dyscypliny pracy,
- prowadzenie listy obecności oraz miesięcznej i rocznej ewidencji czasu pracy,
- opracowywanie harmonogramu pracy palaczy c.o. oraz rozliczanie ich czasu pracy;
9) zapewnienie właściwego stanu bhp, ppoż. i sanitarno-higienicznego w kotłowniach administrowanych przez Urząd;
10) zapewnienie właściwego stanu technicznego kotłów centralnego ogrzewania i instalacji grzewczej;
11) zapewnienie właściwego stanu urządzeń elektrycznych i sanitarnych w Urzędzie oraz budynkach administrowanych przez Urząd;
12) zapewnienie właściwego utrzymania gminnych obiektów sportowych;
13) organizowanie bieżących remontów, konserwacji i napraw;
14) prowadzenie ewidencji własnych środków transportu;
15) wydawanie, ewidencjonowanie i weryfikowanie kart drogowych;
16) koordynacja wyjazdów i pracy kierowców;
17) rozliczanie zużycia paliwa;
18) rozliczanie czasu pracy kierowców;
19) dokonywanie zakupu materiałów i usług niezbędnych do utrzymania pojazdów silnikowych w bezpiecznym stanie technicznym;
20) prowadzenie ewidencji punktów poboru energii elektrycznej;
21) rozliczanie zużycia energii elektrycznej;
22) prowadzenie spraw związanych z modernizacją i konserwacją oświetlenia na terenie gminy, w tym oświetlenia ulicznego;
23) zgłaszanie awarii oświetlenia, w tym oświetlenia ulicznego;
24) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji dotyczącej zamówienia publicznego zgodnie z zakresem obowiązków;
25) udział w pracach komisji przetargowych,
26) zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej informacji i dokumentów zgodnie z zakresem obowiązków;
27) realizacja zapisów programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy.
IV. Warunki pracy na stanowisku:
Dodatkowe uciążliwości mogą być związane z użytkowaniem komputera oraz występowaniem czynników stresogennych.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
4) kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
5) kserokopie świadectw pracy – jeśli dotyczy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) lub zaświadczenie o zatrudnieniu;
6) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
7) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, o które kandydat się ubiega;
8) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
List motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy i oświadczenia należy własnoręcznie podpisać.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Kijewo Królewskie
ul. Toruńska 2
86-253 Kijewo Królewskie
w zaklejonej kopercie, z podaniem imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz dopiskiem:
„Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska”.
VIII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: bip.kijewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Kijewie Królewskim, ul. Toruńska 2.
Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
1) oryginały świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie i staż;
2) oryginały dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Brak w/w dokumentów będzie skutkował nie zawarciem umowy o pracę.
Wójt Gminy zastrzega sobie prawo odstąpienia od konkursu bez podania przyczyny oraz nie rozstrzygnięcia konkursu w sytuacji braku możliwości wyłonienia odpowiedniego kandydata.
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Arkadiusz Stefaniak
metryczka
Wytworzył: Wójt Gminy Kijewo Królewskie (10 marca 2022)
Opublikował: Dorota Bukowska (10 marca 2022, 17:23:20)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1051