Zapytanie ofertowe na wykonanie audytu energetycznego dla inwestycji: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kijewo Królewskie"
Gmina Kijewo Królewskie składa zapytanie ofertowe na
wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami "Audytu energetycznego"
dla inwestycji:
"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na
terenie Gminy Kijewo Królewskie:
1) Budynku SP w miejscowości Trzebczyk,
2) Budynku Sali gimnastycznej wraz z zapleczem
sanitarnym i pomieszczeniami towarzyszącymi, przy Zespole Szkół w Kijewie
Królewskim,
3) Budynek Zakładu Opieki Zdrowotnej i przedszkola
gminnego wraz z częścią mieszkalną".
Charakterystyka obiektów i planowany zakres
termomodernizacji:
Ad. 1 Budynek Szkoły Podstawowej wybudowany w latach 60-tych
XX . tzn. "tysiąclatka" i rozbudowany w 1995r., pow. zabudowy 490 m2,
kubatura: 4200 m3. Obiekt dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, wykonany w
technologii tradycyjnej murowanej z elementów drobnowymiarowych, stropodach
żelbetowy niewentylowany, instalacja c.o. wodna, pompowa, kocioł na paliwo
stałe o mocy 150kW.
W zakresie termomodernizacji planowane jest wykonanie
docieplenie przegród zewnętrznych (ścian, stropodachu), wymiana zewnętrznej
stolarki drzwiowej, wymiana instalacji c.o wraz z modernizacją kotłowni,
wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne, dodatkowo planowany
jest montaż instalacji do podgrzewania c.w.u. z wykorzystaniem energii
odnawialnej lub pompy ciepła.
Inwestor nie posiada w zasobach dokumentacji technicznej
budynku. Inwentaryzacja obiektu dla potrzeb audytu leży w gestii Wykonawcy.
Ad. 2 Budynek Sali gimnastycznej wykonany w technologii
szkieletowej, ściany osłonowe murowane, pokrycie dachu płyta warstwowa,
zaplecze sanitarne i pomieszczenia towarzyszące jedno- i dwukondygnacyjne
wykonane w technologii murowane, stropodach częściowo żelbetowy, częściowo
dźwigar kratowy, obiekt wzniesiony w 1995r., łączna pow. zabudowy 1100
m2, kubatura: 7300 m3, instalacja c.o. wodna, pompowa, kocioł na paliwo stałe,
wentylacja mechaniczna wywiewna.
W zakresie termomodernizacji planowane jest wykonanie
docieplenie przegród zewnętrznych (ścian, stropodachu), częściowa wymiana
stolarki okiennej i częściowa wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej, wymiana
instalacji c.o. wraz z modernizacją kotłowni, wymiana opraw oświetlenia
wewnętrznego na energooszczędne, dodatkowo planowane jest również montaż
instalacji do podgrzewania c.w.u. z wykorzystaniem energii odnawialnej
lub pompy ciepła oraz montaż wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z
odzyskiem ciepła.
Inwestor nie posiada w zasobach dokumentacji projektowej
budynku. Inwentaryzacja obiektu dla potrzeb audytu leży w gestii Wykonawcy.
Ad. 3 Budynek Zakładu Opieki Zdrowotnej i przedszkola
gminnego wraz z częścią mieszkalną, obiekt wzniesiony w latach 80tych XX
wieku, pow. zabudowy 650 m2, kubatura: 5600 m3, obiekt podpiwniczony,
dwukondygnacyjny, w części mieszkalnej trójkondygnacyjny, obiekt wzniesiony w
technologii tradycyjnej murowanej stropodach żelbetowy wentylowany, instalacja
c.o. wodna, pompowa, kocioł na paliwo stałe,
W zakresie termomodernizacji planowane jest wykonanie
docieplenie przegród zewnętrznych (ścian, stropodachu), częściowa wymiana
stolarki okiennej i wymiana zewnętrznej stolarki drzwiowej, wymiana instalacji
c.o. wraz z modernizacją kotłowni, wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego na
energooszczędne, dodatkowo planowane jest również montaż instalacji do
podgrzewania c.w.u. z wykorzystaniem energii odnawialnej.
Inwestor nie posiada w zasobach dokumentacji projektowej
budynku. Inwentaryzacja obiektu dla potrzeb audytu leży w gestii Wykonawcy.
Pozostałe warunki:
- Termin realizacji: do 3 tygodni od dnia podpisania
zamówienia.
- Termin związania ofertą: 30 dni.
- Warunki płatności: do 14 dni od przekazania Zamawiającemu
kompletnego audytu i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego.
- Kryterium oceny ofert: 100% cena.
Oferta powinna zawierać:
- Nazwę i adres oferenta,
- cenę ofertową netto i brutto,
- akceptację warunków dotyczących terminu realizacji: do 3
tygodni od dnia podpisania zamówienia; terminu związania z ofertą 30 dni;
terminu płatności: 14dni.
Oferty proszę przesłać do dnia 04.03.2014 r. w następujący
sposób:
- osobiście lub listownie pod adresem: Gmina Kijewo
Królewskie, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie,
- mailem na adres: m.melerski@kijewo.pl,
- faksem na nr: 56 686 70 56
Wszelki informacji udzieli:
Michał Melerski
Podinspektor ds. budownictwa
Urząd Gminy Kijewo Królewskie
Ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie
Tel. 533 737 679
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
pobierz (565kB)
metryczka
Wytworzył: Michał Melerski (27 lutego 2014)
Opublikował: Michał Melerski (27 lutego 2014, 13:01:45)
Ostatnia zmiana: Michał Melerski (10 marca 2014, 12:41:43)
Zmieniono: Dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3062