7.12.2012r. - Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor ds. obsługi rady gminy, dowodów osobistych i spraw administracyjnych
Kijewo Królewskie, dn. 07.12.2012 r.
Urząd Gminy w Kijewie Królewskim
ul. Toruńska 2
ul. Toruńska 2
86 – 253 Kijewo Królewskie
tel./fax (56) 686-70-56
Ogłoszenie o naborze
na wolne stanowisko urzędnicze
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy w Kijewie Królewskim:
podinspektor ds. obsługi rady gminy, dowodów osobistych
i spraw administracyjnych
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe, administracyjne,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
- udokumentowany co najmniej roczny staż pracy zawodowej w jednostkach administracji samorządowej, na stanowiskach takich samych lub podobnych jak objęte naborem,
- znajomość przepisów prawnych obowiązujących na wymienionym stanowisku, a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych, kodeksu postępowania administracyjnego i instrukcji kancelaryjnej,
- biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania biurowego,
- odpowiedzialność, systematyczność, samodzielność i komunikatywność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej rady gminy oraz jej komisji,
- przygotowywanie, we współpracy z właściwymi merytorycznie referatami, materiałów na posiedzenia komisji i obrady sesji oraz zapewnianie ich terminowego doręczenia,
- przygotowywanie pomieszczeń na posiedzenia i spotkania rady gminy i jej komisji,
- współuczestniczenie w opracowaniu projektów planów pracy i programów działania rady gminy i jej komisji,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków kierowanych przez obywateli do rady gminy lub przewodniczącego rady,
- przekazywanie uchwał rady gminy organom nadzoru oraz uchwał wymagających publikacji w dzienniku urzędowym,
- obsługa dyżurów przewodniczącego rady gminy,
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady gminy,
- prowadzenie zbioru przepisów gminnych powszechnie obowiązujących i udostępnianie ich,
- współorganizowanie i obsługa zebrań wiejskich,
- załatwianie wszystkich spraw związanych z wydawaniem dowodów osobistych, ich wymianą lub utratą,
- obsługa programu do wydawania dowodów osobistych,
- prowadzenie dokumentacji archiwalnej kopert dowodowo-osobowych,
- prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem numeracji porządkowej nieruchomości,
- współpraca przy realizacji zadań zleconych i powierzonych gminie.
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca biurowa z obsługą komputera oraz urządzeń biurowych. Umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Stanowisko pracy na I piętrze budynku.
Dodatkowe uciążliwości mogą być związane z użytkowaniem komputera oraz występowaniem czynników stresogennych.
5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Kijewie Królewskim, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy – jeśli dotyczy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska, o które kandydat się ubiega,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r.
o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)."
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 18 grudnia 2012 roku do godziny 15.00 (nie decyduje data stempla pocztowego lecz data wpływu do sekretariatu urzędu) pod adresem:
Urząd Gminy w Kijewie Królewskim
ul. Toruńska 2
86-253 Kijewo Królewskie
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
"Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: podinspektor ds. obsługi rady gminy, dowodów osobistych i spraw administracyjnych"
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych, zakwalifikowani do dalszego etapu kandydaci będą informowani telefonicznie.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne lub po upływie wskazanego wyżej terminu, nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: bip.kijewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Kijewie Królewskim, ul. Toruńska 2, 86-253 Kijewo Królewskie.
Wójt Gminy
(-) mgr inż. Mieczysław Misiaszek
metryczka
Wytworzył: Dorota Bukowska (7 grudnia 2012)
Opublikował: Piotr Cichy (7 grudnia 2012, 21:51:01)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2838