Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2009 |
zamówienie na: |
Przebudowa-modernizacja drogi gminnej Bajerze-Bągart - etap II |
zamawiający: | Gmina Kijewo Królewskie |
tryb zamówienia: | Przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | |
wartość: | poniżej progów unijnych |
termin składania ofert: | 6 października 2009 10:00 |
wynik postępowania: | Wybrana oferta: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. ul. Laskowicka 3, 86-100 Świecie. Uzasadnienie wyboru: najkorzystniejsza oferta z proponowaną ceną 267 273,67 zł |
Kijewo Królewskie, dn. 15.09.2009 r.
RGK-341/4/2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przedmiot zamówienia: Przebudowa-modernizacja drogi gminnej Bajerze- Bągart - etap II
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty (97kB)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kijewo Królewskie
Wójt Gminy Kijewo Królewskie ,
Urząd Gminy Kijewo Królewskie 15,
86-253 Kijewo Królewskie,
woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 056 6867056, faks 056 6867056.
www.kijewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa-modernizacja drogi gminnej Bajerze- Bągart - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa - modernizacja drogi gminnej Bajerze - Bągart - etap II Na przedmiot zamówienia składa się: Przebudowa - modernizacja drogi gminnej Bajerze - Bągart o długości 1,100 km (1+000 - 2+100) i szerokości 3,5 m o nawierzchni dwuwarstwowej : - warstwa wiążąca gr. 3 cm z masy bitumicznej, - warstwa ścieralna gr. 3 cm z masy mineralno-bitumicznej, - wykonane na wyprofilowanej tłuczniem kamiennym (średniej grubości 8 cm) istniejącej nawierzchni tłuczniowej, - na łukach skrzyżowań oraz przy korygowaniu drogi w planie należy wykonać nową podbudowę z tłucznia kamiennego grub. 20 cm, - wykonanie zjazdów do posesji z masy mineralno-bitumicznej warstwa ścieralna gr. 4 cm na podbudowie tłuczniowej o gr. warstwy 10 cm, - ustawienie znaków drogowych pionowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 Prawa
Zamówień Publicznych,
2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: robotami wykonanymi w ostatnich 5
latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ,
3) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas
wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki
określone w pkt 1. b- d niniejszego rozdziału.
4) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w
postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów przez
zastosowanie formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków
zostaną wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w
rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące
dokumenty:
a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr 1),
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie,
posiadają uprawnienia kopia uprawnień budowlanych branży drogowej
kierownika budowy wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
e) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy
Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- (załącznik nr 2),
f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót
budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i
miejsca wykonania (załącznik nr 3), oraz załączeniem dokumentów
potwierdzających przez zamawiających, że roboty te zostały wykonane
należycie,
g) kosztorys ofertowy (załącznik nr 5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kijewo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kijewo Królewskie 86-253 Kijewo Królewskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kijewo Królewskie 86-253 Kijewo Królewskie sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
___________________________
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
Wójt Gminy Kijewo Królewskie
metryczka
Opublikował: Piotr Cichy (15 września 2009, 18:15:21)
Ostatnia zmiana: Piotr Cichy (7 października 2009, 18:42:54)
Zmieniono: Dodanie ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1837